na początku chciałabym się przedstawić, mam na imię Beata, mm 44 l. i do tego forum zachęciła mnie Ellen
Pozdrawiam z Krosna :)
Moderator: Lamika
Pozdrawiam z Krosna :)
Witajcie,
na początku chciałabym się przedstawić, mam na imię Beata, mm 44 l. i do tego forum zachęciła mnie Ellen
mieszkam w Krośnie, czyli prawie w Bieszczadach, choć bliższy mojemu sercu jest przepiękny Beskid Niski z urokliwymi cerkiewkami połemkowskimi. Z zawodu jestem plastyczką /architektura wnętrz/ ale na co dzień wykonuję zawód florysty, dekoratora i grafika komputerowego
Kocham zwierzęta, zwłaszcza koty, chętnie pomagam kocim fundacjom, mam kotkę Pusię 12 letnią trikolorkę
. Bardzo się cieszę, że tu trafiłam, przeglądałam wątki i bardzo mi się podoba różnorodność tematów, widać, że każdy tu może znaleźć coś dla siebie
, serdecznie pozdrawiam z Podkarpacia i zapraszam do Krosna a zwłaszcza latem w przecudowny Beskid Niski 
Re: Pozdrawiam z Krosna :)
Witamy na forum!
Kociarzy jest tu wielu a miłośników górskich krajobrazów jeszcze więcej
Kociarzy jest tu wielu a miłośników górskich krajobrazów jeszcze więcej
Witam serdecznie i bardzo cieszę się z nowego forumowicza
Rozgość się u nas i czuj się jak u siebie w domu
Miło Cię poznać, Pusiu 
Arkę zbudowali amatorzy, Titanica fachowcy.
Witaj Pusiu na forum
Ptaki, koty, psy, rybki, roślinki - do wyboru do koloru znajdziesz u nas, a także o wiele więcej, bo i przepisy kulinarne i linki do filmów i artykułów prasowych. Pisz, pokazuj zdjęcia, pytaj, jak coś jest niejasnego - czyli czuj się jak u siebie 
Birds of a feather flock together.
oooo super, jak miło przeczytać tak miłe i szybkie odpowiedzi
to ja może na zachętę jeszcze dołączę taki mały pejzażyk mojego autorstwa z Krempnej
a nick Pusia to nie tylko w związku z moją kicią, po prostu należę do tych okrąglejszych /ale nie zwalistych haha/ osób i stwierdziłam, że taki nick będzie adekwatny haha 
- Załączniki
-
- DSCF4489.jpg (161.69 KiB) Przejrzano 12983 razy
Pusiu