Załatwianie reklamacji w empiku

Moderator: Lamika

Załatwianie reklamacji w empiku

Postprzez Lamika » poniedziałek, 11 grudnia 2023, 18:19

Jak w tytule - najlepsza jest końcówka. Rozmowa gęsi z prosięciem :twisted:
Administratorem danych osobowych jest Empik S.A. Przetwarzamy je w celu obsługi zapytania. Podstawą prawną jest nasz prawnie uzasadniony interes, aby udzielać naszym klientom i użytkownikom niezbędnych informacji i zapewniać wysoki poziom obsługi.
16:34
Więcej informacji o swoich prawach i przetwarzaniu danych znajdziesz w Polityce Prywatności.
Polityka Prywatności
Cześć, mam na imię Emi i jestem wirtualną asystentką Empik
16:34
Napisz w czym mogę Ci pomóc
16:34
lub wybierz temat z listy
16:34
Czy jest coś, w czym mogę Ci jeszcze pomóc?
16:34
16:36
Czekam na przesyłkę nr 10010024224952 - część tej przesyłki jużodebrałam, natomiast tę miałam dostać w teminie 8-11 grudnia, a nawet nie ma informacji, że została skompletowana,
Na czas realizacji zamówienia wpływa czas przygotowania paczki do wysyłki i czas dostawy zamówienia przez przewoźnika.
16:36
Może zdarzyć się, że planowany termin wysyłki opóźnia się z przyczyn niezależnych od sprzedawcy, np. kiedy została przesunięta daty premiery lub dostawca nie mógł dostarczyć zadeklarowanej wcześniej wielkości nakładu.
16:36
Na czas realizacji zamówienia wpływa czas przygotowania paczki do wysyłki i czas dostawy zamówienia przez przewoźnika.
16:36
Może zdarzyć się, że planowany termin wysyłki opóźnia się z przyczyn niezależnych od sprzedawcy, np. kiedy została przesunięta daty premiery lub dostawca nie mógł dostarczyć zadeklarowanej wcześniej wielkości nakładu.
16:36
Ponadto, w przypadku zamówienia zawierającego produkty o różnym czasie wysyłki, o dacie przygotowania zamówienia do wysyłki decyduje ten produkt, na który trzeba zaczekać najdłużej.
16:36
Wskaż, czy chcesz sprawdzić zamówienie realizowane przez Empik (numer zaczyna się od 1010...) czy przez Sprzedawcę EmpikPlace (numer zaczyna się od 4010...)?
16:36
Tak
W tej sprawie chętnie połączę Cię z konsultantem. Czy chcesz teraz rozpocząć rozmowę?
16:36
Tak
Aby nasza obsługa przebiegła sprawnie, pozwól, że zadam Ci dodatkowe pytania
16:36
Jak masz na imię?
16:37
Kamila
Konsultant wkrótce do Ciebie dołączy
16:37
Dziękuję za Twoje odpowiedzi!
16:37
Joanna
Proszę o chwilę
16:37
Joanna
Już sprawdzam status zamówienia
16:38
Joanna
Najmocniej przepraszam lecz produkt jest nieodstępny,
16:38
Joanna
Cały czas staramy się go pozyskać od naszego dostawcy
16:39
Joanna
Nie jestem w stanie podać dokładnej daty dostawy
16:40
No to co dalej ?To jest tygodnik, we środę będzie już nowy. Gdybym wiedziała wcześniej poprosiłabym kogoś, żeby mi kupił w kiosku - sama jestem cześciowo unieruchomiona.
Joanna
Bardzo mi przykro
16:41
To trochę mało - spodziewam się albo zwrotu pieniędzy albo rekompensaty.
Joanna
Proszę zatem o informację, czy chcesz czekać na ten produkty czy mam dokonać zwrotu środkó
16:42
Czy jest w ogóle sznasa, że ta "Polityka" do mnie dotrze ?
Joanna
Nie jestem w stanie odpowiedzieć na to pytanie, cały czas staramy się pozyskać ten produkt
To proszę o zwrot pieniędzy. I tak się nie załatwia spraw w poważnej firmie. Jak nie ma możliwości sprzedaży, to się nie oferuje !!!
Joanna
Produkt został anulowany
16:45
Joanna
Zwrot będzie zlecony w ciągu 2-3 dni roboczych
16:46
Nie dziękuję, bo rzadko zdarza się tak bezosobowa obsługa.
Czy masz na myśli jeden z tematów poniżej?
16:46
Dziękujemy za kontakt!
16:46
Gdzie znaleźć formularz zwrotu/reklamacji?
16:46
Moja karta prezentowa straciła ważność
16:46
Czy jest coś, w czym mogę Ci jeszcze pomóc?
16:46
Nie mam na myśli niczego dobrego o firmnie empik. Żegnam.
W tej sprawie chętnie połączę Cię z konsultantem. Czy chcesz teraz rozpocząć rozmowę?
16:47
Tak
Nie
Birds of a feather flock together.
Avatar użytkownika
Lamika
Administrator
 
Posty: 23387
Dołączył(a): sobota, 14 lipca 2012, 22:28
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez Alicja » poniedziałek, 11 grudnia 2023, 20:03

Draństwo :evil:
P o z d r a w i a m
Obrazek
Avatar użytkownika
Alicja
 
Posty: 24334
Dołączył(a): wtorek, 24 lipca 2012, 13:57
Lokalizacja: Warszawa

Re: Załatwianie reklamacji w empiku

Postprzez 78 » poniedziałek, 11 grudnia 2023, 21:30

Tak się właśnie rozmawia ze sztuczną inteligencją.
Avatar użytkownika
78
 
Posty: 10587
Dołączył(a): wtorek, 24 lipca 2012, 19:59

Re: Załatwianie reklamacji w empiku

Postprzez emen5 » poniedziałek, 11 grudnia 2023, 23:32

Już kolka razy,w różnych firmach miałam takie rozmowy :evil:
Pozdrawiam
Obrazek
Avatar użytkownika
emen5
 
Posty: 15304
Dołączył(a): wtorek, 24 lipca 2012, 08:42

Re: Załatwianie reklamacji w empiku

Postprzez 78 » wtorek, 16 kwietnia 2024, 10:21

Termin klucia za około 4 godziny,a już są trzy pisklaki.Czy nikt tego nie kontroluje?

Obrazek
Avatar użytkownika
78
 
Posty: 10587
Dołączył(a): wtorek, 24 lipca 2012, 19:59

Postprzez Lamika » wtorek, 16 kwietnia 2024, 11:18

Jest coraz więcej gniazd sokolich, a admini mają też inne zajęcia. Nie winiłabym ich.
Birds of a feather flock together.
Avatar użytkownika
Lamika
Administrator
 
Posty: 23387
Dołączył(a): sobota, 14 lipca 2012, 22:28
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez Alicja » wtorek, 16 kwietnia 2024, 17:10

Gniazd jest dużo, więcej i coraz więcej. Czy kiedyś przyjdzie opamiętanie, czy ptaki muszą zacząć się zabijać :?: Czy z dużej populacji będą cieszyć się tak, jak Afryka ze słoni :?:
Avatar użytkownika
Alicja
 
Posty: 24334
Dołączył(a): wtorek, 24 lipca 2012, 13:57
Lokalizacja: Warszawa


Powrót do Ponarzekaj - będzie lżej

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość