Pomoc techniczna

Moderator: Lamika

Pomoc techniczna

Postprzez 78 » niedziela, 12 sierpnia 2012, 13:45

Czy ktoś wie jak w FireFoxie skopiowac i zachowac zakładki? Tak jak jest w IE "ulubione".
Avatar użytkownika
78
 
Posty: 10593
Dołączył(a): wtorek, 24 lipca 2012, 19:59

Re: Pomoc techniczna

Postprzez Apteryx » niedziela, 12 sierpnia 2012, 13:56

A nie wystarczy otworzyć Menu/Zakładki/Wyświetl wszystkie zakładki czyli Ctrl+Shift+B ?
A tam jest menu Importowanie i kopie zapasowe.
Avatar użytkownika
Apteryx
Administrator
 
Posty: 96
Dołączył(a): poniedziałek, 23 lipca 2012, 23:38

Postprzez 78 » poniedziałek, 13 sierpnia 2012, 09:52

Dzięki Apteryx.Jak człowiek czegoś nie wie,to zawsze dobrzy ludzie pomogą.
Avatar użytkownika
78
 
Posty: 10593
Dołączył(a): wtorek, 24 lipca 2012, 19:59

Re: Pomoc techniczna

Postprzez emen5 » piątek, 28 grudnia 2012, 12:07

Mam dwa problemy:
1.Za jednym kliknięciem otwiera mi się podwójnie Thunderbind :!: Jak zamykam,to mi się oba zamykają. Zrobiłam zdjęcie ekranu
Obrazek
To się zrobiło samo,jak otwierałam program pocztowy :(
2.Moją pocztę ściąga Outlook :!: :!: :!: Mój stary komputer dałam koleżance.Tam był zainstalowany Outlook,z którego od dawna nie korzystałam,ale nie da się go odinstalować.I nagle zaczął ściągać moja pocztę :!: :x Nie mam pojęcia o co chodzi i jak temu zapobiec.No i jak pozbyć się Outlooka :?: Na moim komputerze też jest,bo jak go chciałam wyrzucić,to pokazują się różne ostrzeżenia,że jednocześnie wyłączy się jeszcze coś,nie pamiętam już co.Czy to prawda :?:
Pomóżcie :!:
Pozdrawiam
Obrazek
Avatar użytkownika
emen5
 
Posty: 15311
Dołączył(a): wtorek, 24 lipca 2012, 08:42

Re: Pomoc techniczna

Postprzez Apteryx » piątek, 28 grudnia 2012, 13:24

Jeśli chodzi o Outlooka to należy wejść do ustawień kont....w starszych wersjach Główne menu/Narzędzia/Konta i tam usunąć po prostu konto i wtedy przestanie ściągąć. Nie wkleje obrazków bo nie uzywam i nie mam Outlooka.


Co do podwajania ... na razie brak pomysłu
Avatar użytkownika
Apteryx
Administrator
 
Posty: 96
Dołączył(a): poniedziałek, 23 lipca 2012, 23:38

Re: Pomoc techniczna

Postprzez emen5 » piątek, 28 grudnia 2012, 20:24

Ponieważ nie mogę znaleźć ani Głównego menu ani ustawienia kont,zrobiłam tak:
Start->określ dostęp do programów->odznacz Niestandardowa i rozwiń->w pozycji Wybierz domyślny usuń ptaszek przy Outlooku

Może pomoże :)

W każdym razie bardzo dziękuję :D
Pozdrawiam
Obrazek
Avatar użytkownika
emen5
 
Posty: 15311
Dołączył(a): wtorek, 24 lipca 2012, 08:42


Powrót do Hyde Park

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 16 gości