Pozdrawiam z Krosna :)

Moderator: Lamika

Pozdrawiam z Krosna :)

Postprzez Pusia44 » wtorek, 12 marca 2013, 21:45

Witajcie,
na początku chciałabym się przedstawić, mam na imię Beata, mm 44 l. i do tego forum zachęciła mnie Ellen :) mieszkam w Krośnie, czyli prawie w Bieszczadach, choć bliższy mojemu sercu jest przepiękny Beskid Niski z urokliwymi cerkiewkami połemkowskimi. Z zawodu jestem plastyczką /architektura wnętrz/ ale na co dzień wykonuję zawód florysty, dekoratora i grafika komputerowego :) Kocham zwierzęta, zwłaszcza koty, chętnie pomagam kocim fundacjom, mam kotkę Pusię 12 letnią trikolorkę :) . Bardzo się cieszę, że tu trafiłam, przeglądałam wątki i bardzo mi się podoba różnorodność tematów, widać, że każdy tu może znaleźć coś dla siebie :), serdecznie pozdrawiam z Podkarpacia i zapraszam do Krosna a zwłaszcza latem w przecudowny Beskid Niski :)
Pusia44
 
Posty: 17
Dołączył(a): środa, 6 marca 2013, 17:23

Re: Pozdrawiam z Krosna :)

Postprzez Ciuciek » wtorek, 12 marca 2013, 21:55

Witamy na forum! :D

Kociarzy jest tu wielu a miłośników górskich krajobrazów jeszcze więcej :mrgreen:
Avatar użytkownika
Ciuciek
 
Posty: 2654
Dołączył(a): wtorek, 24 lipca 2012, 00:21

Re: Pozdrawiam z Krosna :)

Postprzez Mirtusz » wtorek, 12 marca 2013, 22:00

Witam serdecznie i bardzo cieszę się z nowego forumowicza :) Rozgość się u nas i czuj się jak u siebie w domu ;) Miło Cię poznać, Pusiu :D
Arkę zbudowali amatorzy, Titanica fachowcy.
Avatar użytkownika
Mirtusz
 
Posty: 5175
Dołączył(a): sobota, 28 lipca 2012, 15:46

Postprzez Lamika » wtorek, 12 marca 2013, 22:05

Witaj Pusiu na forum :D Ptaki, koty, psy, rybki, roślinki - do wyboru do koloru znajdziesz u nas, a także o wiele więcej, bo i przepisy kulinarne i linki do filmów i artykułów prasowych. Pisz, pokazuj zdjęcia, pytaj, jak coś jest niejasnego - czyli czuj się jak u siebie :D
Birds of a feather flock together.
Avatar użytkownika
Lamika
Administrator
 
Posty: 23219
Dołączył(a): sobota, 14 lipca 2012, 21:28